За проблеми, свързани с продукти, закупени от нас, с поръчки или пратки, моля, изпратете ни имейл с Вашите данни (име, телефонен номер, номер на поръчката) на адрес online@vans.bg, като посочите причината за оплакването. Ще Ви отговорим в най-кратък възможен срок.
В случай че сте взели Вашата поръчка, но впоследствие сте установили, че поръчаната стока не отговаря на Вашите очаквания, не съвпада с действително поръчаните продукти, или са възникнали други проблеми и недоразумения, моля, обадете ни се в рамките на максимум 24 часа от получаването на пратката на телефон 070040008 или ни изпратете имейл с Вашите данни (име, телефон) на адрес online@vans.bg, като опишете подробно възникналия проблем. В най-кратък срок ще бъдете информирани за процедурата, която следва да предприемете.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, потребителят има право да предяви рекламация (да упражни правото си на законова гаранция) в срок от 2 години.
Потребителят може да предяви своята рекламация, попълвайки Формуляр за връщане и възстановяване на сума, който съпътства всяка Ваша поръчка от онлайн магазина.
Изключително важно е да предоставите всички налични документи, придружаващи Вашата поръчка (фактура, гаранционна карта, товарителница и касов бон, ако има такъв). Рекламираният/те продукт/и се изпращат от потребителя към "Квантум Спорт" с куриерска служба за сметка на потребителя.
След като получим Вашия формуляр за рекламация, той ще бъде обработен, след което ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите във връзка с удовлетворяването на рекламацията. Срокът за разглеждане на рекламациите е 30 дни и започва да тече от датата на получаване на документите.
„Квантум Спорт“ ЕООД си запазва правото да не удовлетвори рекламации, за които след обработката им е установено, че не попадат в обхвата на законовата гаранция. Съответните продукти ще бъдат върнати на клиента за сметка на „Квантум Спорт“ ЕООД заедно с Констативен протокол за отказ с приложено становище.