След като направите поръчка, избраните от Вас продукти се запазват в системата и се изпращат за проверка в нашия склад. Ще Ви уведомим по имейл веднага щом обработим направената от Вас поръчка, като променим нейния статус във Вашия потребителски акаунт – във Вашия профил.
Фактът, че системата е запазила продуктите, не е гаранция, че ще Ви бъдат доставени. Това означава единствено, че те са с приоритет и влизат в нашия контролен списък за изпълнение на следващия ден. Като процедура, всички поръчки, извършени в ден X, се дават за проверка и изпълнение на следващия ден. Тяхната доставка може да бъде в същия ден или в срок до 4 работни дни, в зависимост от броя на поръчките, промоциите и други обстоятелства.
Извършването на поръчка чрез сайта на Квантум Спорт не гарантира наличността на всички продукти, поради следните причини:
- Продуктите, визуализирани онлайн, вече не съществуват във физическия ни склад или в складовете на нашите доставчици поради някоя от следните причини – изчерпана наличност, загуби, грешки в запасите и складовата система, ограничени наличности и други.
- Продуктите са дефектни или непълни, което може да бъде открито по време на процеса на тяхното потвърждение.
Гарантираме Ви, че непрекъснато работим за усъвършенстване на нашата система и подобряване на програмите за управление на инвентара. Качеството на услугите, които предлагаме, е наш основен приоритет, но има случаи, които все още са повлияни от човешкия фактор или технически грешки.
Продуктите (стоките) и количествата на този сайт се актуализират веднъж дневно. Въпреки това, някои от продуктите може да не са налични, независимо че постоянно се стремим да предоставим възможно най-подробни данни за предлаганите от нас продукти. Практически, непрекъснато актуализираме снимките, информацията и запасите, но не можем да гарантираме, че цялата информация е пълна или без грешки.
Подробности за наличността на продуктите можете да получите, като се обадите директно на тел. 070040008.
ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Щом получите потвърждение за направената от Вас поръчка, същата преминава в процес на готовност за доставка.
Ще получите потвърждение с важна информация относно Вашата поръчка на имейл адреса, който сте оставили за контакт. Ако сте поръчали повече продукти и само част от тях са налични за изпълнение и потвърдени, ще Ви уведомим кои от тях могат да бъдат доставени и кои не.
От този момент нататък, Вашата поръчка ще бъде доставена в рамките на 3 работни дни.
Всички промени, свързани с Вашата поръчка, са видими в секцията "статус на поръчката", във Вашия потребителски профил на сайта.
ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИТЕ
Доставката на продукти от Квантум Спорт се осъществява чрез куриерска компания Speedy и куриерска компания Econt, по избор на клиента. Стандартната цена за доставка на поръчки на стойност под 100 лева (с включен ДДС) е 10 лева при доставка със Speedy и 13 лева при доставка с Econt. В зависимост от Вашата дестинация и крайната стойност на Вашата поръчка, транспортните разходи могат да варират. Поръчките се доставят в рамките на 48 часа от датата на тяхното приемане от куриерската компания.
Доставката на поръчки на стойност над 100 лева е БЕЗПЛАТНА.
След като поръчката е готова, тя ще бъде взета от куриера и ще поеме по пътя към Вас. Куриерът ще Ви уведоми за деня на доставката. По този начин винаги можете да се доуточните с него за подробности относно времето на доставяне, за промени в адреса на доставка и други.
Обикновено доставката се извършва на втория ден от приемането на поръчката, но може и да закъснее по различни причини.
Куриерът ще донесе Вашите поръчки на посочения от Вас адрес за доставка. Моля, очаквайте го в уговорения час или прехвърлете тази задача на упълномощено от Вас лице, което да приеме и плати поръчката.
При получаване на поръчката от куриера е необходимо да проверите външния вид на опаковката; важно е на нея да няма видими повреди, щети или наранявания.
Въпреки това, ако забележите, че опаковката е сериозно повредена и подозирате, че продуктът може да е засегнат, можете да откажете да приемете пратката и да ни информирате за случилото се. Ако опаковката не показва никакви видими повреди, вземете пакета и подпишете потвърждението за получаване, предоставено Ви от куриера. Куриерът има задължението да предаде всяка поръчка лично и, когато е необходимо, да се върне за нейната доставка.
По правило, ако куриерът не Ви намери на посочения от Вас адрес, той ще се обади на посочения от Вас телефонен номер и ще обсъди с Вас нов краен срок и час за доставка.
Ако и тогава не Ви намери на адреса, Вашата поръчка ще бъде върната обратно на адреса, от който е изпратена. При нейното връщане, ще се свържем с Вас, за да установим причината за отменената доставка и ще създадем нова пратка, ако това събитие е куриерска грешка.
ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИТЕ
Съществуват няколко варианта за плащане на Вашите поръчки:
- Можете да платите своите поръчки с Кредитна или Дебитна карта, издадени от VISA, MasterCard или друг лицензиран издател на разплащателни карти, чрез виртуалния ПОС терминал на сайта.
- Можете да платите поръчки, изпълнени чрез услугата "Наложен платеж", с кредитна и дебитна карта чрез мобилните ПОС терминали на куриерите.
- Можете да платите своите поръчки и в брой при доставка на служителите на куриерската компания.
Методите на плащане 2 и 3 Ви дават правото на още една безплатна услуга, наречена "Преглед и Тест". Чрез нея можете да се възползвате и в рамките на 10 минути от доставянето на Вашите поръчки, можете да ги прегледате и изпробвате в присъствието на служител от куриерската компания, след което можете да ги запазите или върнете. В случай че решите да върнете поръчката си, моля, извършете процедурите, описани в секциите Процедура за връщане и Рекламации